ŠULISTOVÁ, Jindřiška. CLIL Approach in Use. Acta Technologica Dubnicae. Dubnica: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, vol 3, č. 2, s. 47-54. ISSN 1338-3965. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CLIL Approach in Use
Název česky CLIL a jeho přístup v používání
Autoři ŠULISTOVÁ, Jindřiška.
Vydání Acta Technologica Dubnicae, Dubnica, Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2013, 1338-3965.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky CLIL; využívání; soft CLIL; hard CLIL; výhody; nevýhody
Klíčová slova anglicky CLIL; use; soft CLIL; hard CLIL; advantages; disadvantages
Štítky AEP_1, AEP_2, AEP_3, KCJ4
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 2. 2014 10:52.
Anotace
The article briefly introduces CLIL method and its use. The paper explains the terms hard CLIL and soft CLIL Next, it deals with the CLIL specifics, possible advantages and disadvantages. Competence and educational requirements of teachers are mentioned here. The paper also gives materials for Recruitment (which can be used in Management, Building Management).
Anotace česky
Článek stručně představuje metodu CLIL a její použití. Příspěvek vysvětluje pojmy hard CLIL a soft CLIL. Dále se zabývá specifiky CLIL, možnými výhodami a nevýhodami. Kompetence a vzdělávací potřeby učitelů jsou zde také uvedeny. Článek také poskytuje příklad užití CLILu pro nábor nových zaměstnaců.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 18:13