2013
Zefektivnění řízení projektů
MORKUS, Jaroslav, Rudolf KAMPF a Jiří KOLÁŘZákladní údaje
Originální název
Zefektivnění řízení projektů
Název anglicky
Project management and its more effective
Autoři
MORKUS, Jaroslav, Rudolf KAMPF a Jiří KOLÁŘ
Vydání
1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 325-331, 7 s. 2013
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-059-5
Klíčová slova česky
projektové řízení; projekt; organizace
Klíčová slova anglicky
project management; project; organization
Změněno: 23. 1. 2014 14:47, Jiřina Hřebečková
V originále
Článek se zabývá problémy v oblasti řízení projektů, kde je možné v současné době najít několik aspektů, které vedou k nepříznivým ekonomickým a neekonomickým důsledkům v oblasti projektového řízení. V první oblasti lze popsat v několika málo případech vysokou fluktuaci zaměstnanců na pozicích projektových manažerů a týmových hráčů, samozřejmě i méně významné principy projektového řízení (např. podle metodiky IPMA) a jako další nevýhodou může být uvedené nesprávné nastavení informačního toku, které způsobuje problémy při rozhodování o zaměstnancích, kteří se angažují v konkrétním projektu. Tento článek se snaží popsat ve své podstatě na příkladu jedno z možných řešení, které by mohlo být přijato obecně ve většině firem.
Anglicky
Article discusses the problems in project management, where it is currently be able to find several aspects that lead to adverse the economic and the non-economic consequences in the project management. In the first region can be described in a few cases high turnover of staff in positions of the project managers and the team players, of course also non-significant principles of project management (e.g. according to the methodology IPMA) and as further downside can be called the wrong set of an information flow that causes problems in deciding the employees who are related to a specific project. The article tries to describe in his body on the example of the possible solutions which could be adopted in general in the most companies.