2013
Benchmarking v zasílatelství
KAMPF, Rudolf, Jaroslav MORKUS a Jiří KOLÁŘZákladní údaje
Originální název
Benchmarking v zasílatelství
Název anglicky
Benchmarking in forwarding
Autoři
KAMPF, Rudolf, Jaroslav MORKUS a Jiří KOLÁŘ
Vydání
1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 204-210, 7 s. 2013
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
20104 Transport engineering
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-059-5
Klíčová slova česky
management; marketing; benchmarking; komodity zboží; tržní prostředí
Klíčová slova anglicky
management; marketing; benchmarking; commodity stuff; market environment
Změněno: 23. 1. 2014 14:14, Jiřina Hřebečková
V originále
Článek vysvětluje principy benchmarkingu a jeho uplatnění v zasílatelských firmách. Autoři ozřejmují názor, že mnoho zasílatelských firem v České republice nemá stabilní postavení na trhu, a proto by bylo užitečné pro ně vykonávat benchmarking a učit se tak od firem s podobným působením. V článku je také zmíněn Kodex vedení benchmarkingu a Kodex jednání zasílatele.
Anglicky
The article explains the principle of benchmarking and its applicability for forwarding firms. Author explains the opinion that many forwarding firms in the Czech Republic have not a stable position at the market and thus it would be useful for them to benchmark and teach from the firms of the similar orientation. In the article there is also called the attention to the Codex of benchmarking behavior and the Codex of forwarder behaviour.