D 2013

Benchmarking v zasílatelství

KAMPF, Rudolf, Jaroslav MORKUS a Jiří KOLÁŘ

Základní údaje

Originální název

Benchmarking v zasílatelství

Název anglicky

Benchmarking in forwarding

Autoři

KAMPF, Rudolf, Jaroslav MORKUS a Jiří KOLÁŘ

Vydání

1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 204-210, 7 s. 2013

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

20104 Transport engineering

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-059-5

Klíčová slova česky

management; marketing; benchmarking; komodity zboží; tržní prostředí

Klíčová slova anglicky

management; marketing; benchmarking; commodity stuff; market environment

Štítky

Změněno: 23. 1. 2014 14:14, Jiřina Hřebečková

Anotace

V originále

Článek vysvětluje principy benchmarkingu a jeho uplatnění v zasílatelských firmách. Autoři ozřejmují názor, že mnoho zasílatelských firem v České republice nemá stabilní postavení na trhu, a proto by bylo užitečné pro ně vykonávat benchmarking a učit se tak od firem s podobným působením. V článku je také zmíněn Kodex vedení benchmarkingu a Kodex jednání zasílatele.

Anglicky

The article explains the principle of benchmarking and its applicability for forwarding firms. Author explains the opinion that many forwarding firms in the Czech Republic have not a stable position at the market and thus it would be useful for them to benchmark and teach from the firms of the similar orientation. In the article there is also called the attention to the Codex of benchmarking behavior and the Codex of forwarder behaviour.