2013
Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice
SLABÁ, MarieBasic information
Original name
Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice
Name (in English)
Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic
Authors
SLABÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 1805-9112
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
RIV identification code
RIV/75081431:_____/13:00000362
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
stakeholder; analýza stakeholderů; identifikace stakeholderů; podniky
Keywords in English
stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises
Changed: 7/4/2014 10:48, Mgr. Václav Karas
V originále
Analýza stakeholderů je v současné době, zejména v zahraniční literatuře, považována za velice důležitý aspekt managementu i marketingu současné turbulentní doby. V České republice analýze stakeholderů není však doposud věnována dostatečná pozornost. Tento článek se zabývá právě problematikou analýzy stakeholderů. Cílem tohoto článku je provedení identifikace a detailní analýzy stakeholderů komerčních subjektů v České republice. Veškeré podniky budou rozděleny do skupin mikro, malých, středních a velkých podniků. V rámci těchto kategorií podniků budou zkoumány skupiny stakeholderů, na něž se podniky nejčastěji zaměřují. Dále pomocí analýzy rozptylu a F-testu bude zkoumáno, zda se odpovědi jednotlivých skupin podniků statisticky významně liší, či nikoliv.