J 2013

Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice

SLABÁ, Marie

Basic information

Original name

Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice

Name (in English)

Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic

Authors

SLABÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 1805-9112

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/75081431:_____/13:00000362

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

stakeholder; analýza stakeholderů; identifikace stakeholderů; podniky

Keywords in English

stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises
Změněno: 7/4/2014 10:48, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Analýza stakeholderů je v současné době, zejména v zahraniční literatuře, považována za velice důležitý aspekt managementu i marketingu současné turbulentní doby. V České republice analýze stakeholderů není však doposud věnována dostatečná pozornost. Tento článek se zabývá právě problematikou analýzy stakeholderů. Cílem tohoto článku je provedení identifikace a detailní analýzy stakeholderů komerčních subjektů v České republice. Veškeré podniky budou rozděleny do skupin mikro, malých, středních a velkých podniků. V rámci těchto kategorií podniků budou zkoumány skupiny stakeholderů, na něž se podniky nejčastěji zaměřují. Dále pomocí analýzy rozptylu a F-testu bude zkoumáno, zda se odpovědi jednotlivých skupin podniků statisticky významně liší, či nikoliv.