J 2013

Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice

Název anglicky

Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic

Autoři

SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 1805-9112

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/13:00000362

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

stakeholder; analýza stakeholderů; identifikace stakeholderů; podniky

Klíčová slova anglicky

stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises

Štítky

A_MAM, MAM_1, MAM_1a, MAR, MAR_a, MAV, MAV_a, MRS, riv13
Změněno: 7. 4. 2014 10:48, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG EN

V originále

Analýza stakeholderů je v současné době, zejména v zahraniční literatuře, považována za velice důležitý aspekt managementu i marketingu současné turbulentní doby. V České republice analýze stakeholderů není však doposud věnována dostatečná pozornost. Tento článek se zabývá právě problematikou analýzy stakeholderů. Cílem tohoto článku je provedení identifikace a detailní analýzy stakeholderů komerčních subjektů v České republice. Veškeré podniky budou rozděleny do skupin mikro, malých, středních a velkých podniků. V rámci těchto kategorií podniků budou zkoumány skupiny stakeholderů, na něž se podniky nejčastěji zaměřují. Dále pomocí analýzy rozptylu a F-testu bude zkoumáno, zda se odpovědi jednotlivých skupin podniků statisticky významně liší, či nikoliv.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 14:10