D 2013

Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english

TRÖSTLOVÁ, Kamila

Základní údaje

Originální název

Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english

Název česky

Vybrané problematické aspekty ve výslovnosti a pravopisu u dětí v anglickém jazyce

Autoři

TRÖSTLOVÁ, Kamila

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, MMK 2013 : sborník příspěvků, od s. 2097-2101, 5 s. 2013

Nakladatel

Magnanimitas

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87952-00-9

Klíčová slova česky

anglický jazyk; děti; čtení; výslovnost; pravopis

Klíčová slova anglicky

English; children; reading; pronunciation; spelling

Štítky

Změněno: 15. 1. 2014 15:31, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

This article deals with the topic of difficulties which have children who start learning English as a second language in primary schools. Learning a second language is sometimes problematic for children of this age. The learning process includes many aspects which are difficult for them. These aspects are mostly pronunciation of a written word, which is different from the way of pronunciation of a word in children’s mother tongue. Then the article briefly summarizes some of the spelling mistakes which are common when children begin with writing in English.

Česky

Tento článek se zabývá tematikou problémů, se kterými se setkávají děti začínající s anglickým jazykem jako druhým jazykem na prvním stupni základních škol. Učení se druhého jazyka je pro děti v tomto věku často problematické, obsahuje mnoho aspektů, které jsou pro děti těžké. Těmito aspekty zkraje procesu bývá především výslovnost psaného slova, která je značně odlišná od výslovnosti psaného slova v jejich mateřštině. Článek dále krátce pojednává o některých chybách, které se běžně vyskytují v začátcích dětského písemného projevu.