2013
Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english
TRÖSTLOVÁ, KamilaZákladní údaje
Originální název
Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english
Název česky
Vybrané problematické aspekty ve výslovnosti a pravopisu u dětí v anglickém jazyce
Autoři
TRÖSTLOVÁ, Kamila
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, MMK 2013 : sborník příspěvků, od s. 2097-2101, 5 s. 2013
Nakladatel
Magnanimitas
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87952-00-9
Klíčová slova česky
anglický jazyk; děti; čtení; výslovnost; pravopis
Klíčová slova anglicky
English; children; reading; pronunciation; spelling
Změněno: 15. 1. 2014 15:31, Mgr. Václav Karas
V originále
This article deals with the topic of difficulties which have children who start learning English as a second language in primary schools. Learning a second language is sometimes problematic for children of this age. The learning process includes many aspects which are difficult for them. These aspects are mostly pronunciation of a written word, which is different from the way of pronunciation of a word in children’s mother tongue. Then the article briefly summarizes some of the spelling mistakes which are common when children begin with writing in English.
Česky
Tento článek se zabývá tematikou problémů, se kterými se setkávají děti začínající s anglickým jazykem jako druhým jazykem na prvním stupni základních škol. Učení se druhého jazyka je pro děti v tomto věku často problematické, obsahuje mnoho aspektů, které jsou pro děti těžké. Těmito aspekty zkraje procesu bývá především výslovnost psaného slova, která je značně odlišná od výslovnosti psaného slova v jejich mateřštině. Článek dále krátce pojednává o některých chybách, které se běžně vyskytují v začátcích dětského písemného projevu.