2013
Efektivní práce s časem aneb time management v manažerské profesi
VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMANZákladní údaje
Originální název
Efektivní práce s časem aneb time management v manažerské profesi
Název anglicky
Effective time management in the managerial profession
Autoři
VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, MMK 2013 : sborník příspěvků, od s. 3091-3096, 6 s. 2013
Nakladatel
Magnanimitas
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87952-00-9
Klíčová slova česky
Disciplína; delegování práce; harmonický rozvoj osobnosti; time management; manažerská profese; motivace; kvalita života; plánování osobního času a priorit; pracovní harmonogram; pracovní schůzka; psychická hygiena; sebekázeň; účinná komunikace; volnočasové aktivity; životní styl
Klíčová slova anglicky
Action learning; business appointment; discipline; efficiency communication; leisure time activities; life style; life quality; motivation; psychological hygiene; personnal time planning; personality development; time efficiency; time management; managerial professional; selfdiscipline; work delegation; work timetable
Změněno: 15. 1. 2014 14:43, Mgr. Václav Karas
V originále
Pozdní příchody, přesouvání pracovních schůzek, odkládání či neplnění pracovních úkolů, vyrušování sebe i druhých patří mezi nešvary způsobující stres a konflikty nejenom na pracovišti. Efektivní hospodaření s časem, Time management, přináší praktické rady, stanovuje priority, doporučení a návrhy, jak efektivně šetřit svůj čas při obchodních schůzkách, pracovních jednáních, týmové komunikaci, při studiu s důrazem na relaxaci a plánovitého využívání volného času. Způsoby využití dovedností efektivního time managementu posouvají úroveň vyšší generace v duchu nového komplexního oboru, jak účinně a úspěšně pracovat, plánovat osobní a pracovní čas v harmonii bytí a žití jedince ve společnosti.
Anglicky
Late arrivals, moving business appointments, postpone work assignments, self-disturbing and the others belong among problems be causing stress and conflicts in and out the work. Efficiency time management give us practical advices, provide priorities, recommendation and suggestions, how to effective save the time with the business appointments, team communications and studies. Suitable skills of the efficiency time management shift higher level complex branch to successfully and more productive to work in a balance planning personnal and working time.