D 2013

Efektivní práce s časem aneb time management v manažerské profesi

VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN

Základní údaje

Originální název

Efektivní práce s časem aneb time management v manažerské profesi

Název anglicky

Effective time management in the managerial profession

Autoři

VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, MMK 2013 : sborník příspěvků, od s. 3091-3096, 6 s. 2013

Nakladatel

Magnanimitas

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87952-00-9

Klíčová slova česky

Disciplína; delegování práce; harmonický rozvoj osobnosti; time management; manažerská profese; motivace; kvalita života; plánování osobního času a priorit; pracovní harmonogram; pracovní schůzka; psychická hygiena; sebekázeň; účinná komunikace; volnočasové aktivity; životní styl

Klíčová slova anglicky

Action learning; business appointment; discipline; efficiency communication; leisure time activities; life style; life quality; motivation; psychological hygiene; personnal time planning; personality development; time efficiency; time management; managerial professional; selfdiscipline; work delegation; work timetable

Štítky

Změněno: 15. 1. 2014 14:43, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Pozdní příchody, přesouvání pracovních schůzek, odkládání či neplnění pracovních úkolů, vyrušování sebe i druhých patří mezi nešvary způsobující stres a konflikty nejenom na pracovišti. Efektivní hospodaření s časem, Time management, přináší praktické rady, stanovuje priority, doporučení a návrhy, jak efektivně šetřit svůj čas při obchodních schůzkách, pracovních jednáních, týmové komunikaci, při studiu s důrazem na relaxaci a plánovitého využívání volného času. Způsoby využití dovedností efektivního time managementu posouvají úroveň vyšší generace v duchu nového komplexního oboru, jak účinně a úspěšně pracovat, plánovat osobní a pracovní čas v harmonii bytí a žití jedince ve společnosti.

Anglicky

Late arrivals, moving business appointments, postpone work assignments, self-disturbing and the others belong among problems be causing stress and conflicts in and out the work. Efficiency time management give us practical advices, provide priorities, recommendation and suggestions, how to effective save the time with the business appointments, team communications and studies. Suitable skills of the efficiency time management shift higher level complex branch to successfully and more productive to work in a balance planning personnal and working time.