D
2013
PRIVATE TUTORING – BUSINESS SECTOR
SIDIBE, Karim
Základní údaje
Originální název
PRIVATE TUTORING – BUSINESS SECTOR
Název česky
Soukromé doučování - sektor ekonomiky
Vydání
1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 228-233, 6 s. 2013
Nakladatel
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
soukromé doučování; sektor ekonomiky; reklama; rodinný rozpočet; regulace
Klíčová slova anglicky
private tutoring; business sector; advertising; family budget; regulation
V originále
In a number of countries across the globe private tutoring has become a prosperous business sector. The data form countries such as Canada or South Korea prove that there are a number of private agencies and companies specializing in tutoring services. They are linked to the public system of education. There are several reasons why their services are required. Private tutors use certain forms of marketing and their effect on public system of education is significant. National authorities have attempted to regulate their activities in some cases while in other cases there are hardly any limits of their activities.
Česky
V mnoha zemích světa se soukromé doučování stalo prosperujícím odvětvím ekonomiky. Údaje ze zemí jako je Kanada či Jižní Korea dokazují, že existuje celá řada soukromých agentur a firem, které se specializují na doučovací služby. Tyto služby jsou spjaty se systémem veřejného vzdělávání. Existuje několik důvodů, proč je tak silná poptávka po těchto službách. Soukromí učitelé používají určité formy marketingu a dopad této činnosti na veřejný systém vzdělávání je značný. Státní orgány se sice v určitých případech pokusily o regulaci soukromého doučování, ale v jiných případech žádná omezení týkající se soukromého doučování nebyla zaznamenána.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 09:50