D 2013

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC

Basic information

Original name

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti

Name in Czech

Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti

Name (in English)

The application of the means of marketing mix in business company

Authors

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC

Edition

1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, p. 219-231, 13 pp. 2013

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-059-5

Keywords (in Czech)

marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby

Keywords in English

marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service

Tags

KEM2, PEK, PRI
Změněno: 13/12/2013 11:17, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG CZ EN

V originále

V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.

In Czech

V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Displayed: 22/12/2024 22:15