D
2013
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC
Základní údaje
Originální název
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
Název česky
Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti
Název anglicky
The application of the means of marketing mix in business company
Vydání
1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 219-231, 13 s. 2013
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby
Klíčová slova anglicky
marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
V originále
V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Česky
V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Anglicky
In this contribution, we highlight the specifics of the marketing mix creation in the pharmaceutical industry. We present selected results of the survey focused on the analysis of the marketing mixtools of the company Zentiva, a.s. Hlohovec.
Zobrazeno: 18. 11. 2024 04:16