D
2013
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC
Basic information
Original name
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
Name in Czech
Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti
Name (in English)
The application of the means of marketing mix in business company
Edition
1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, p. 219-231, 13 pp. 2013
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby
Keywords in English
marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
V originále
V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
In Czech
V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
In English
In this contribution, we highlight the specifics of the marketing mix creation in the pharmaceutical industry. We present selected results of the survey focused on the analysis of the marketing mixtools of the company Zentiva, a.s. Hlohovec.
Displayed: 5/11/2024 03:21