2013
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLCBasic information
Original name
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
Name in Czech
Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti
Name (in English)
The application of the means of marketing mix in business company
Authors
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC
Edition
1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, p. 219-231, 13 pp. 2013
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7468-059-5
Keywords (in Czech)
marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby
Keywords in English
marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
Changed: 13/12/2013 11:17, Mgr. Václav Karas
V originále
V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
In Czech
V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.