2013
			
	    
	
	
    Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
KMECOVÁ, Iveta; Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLCZákladní údaje
Originální název
Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
	Název česky
Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti
	Název anglicky
The application of the means of marketing mix in business company
		Autoři
KMECOVÁ, Iveta; Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC
			Vydání
 1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 219-231, 13 s. 2013
			Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
		Další údaje
Jazyk
slovenština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-7468-059-5
		Klíčová slova česky
marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby
		Klíčová slova anglicky
marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
		
				
				Změněno: 13. 12. 2013 11:17, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
				Česky
V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.