D 2013

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC

Basic information

Original name

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti

Name in Czech

Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti

Name (in English)

The application of the means of marketing mix in business company

Authors

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC

Edition

1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, p. 219-231, 13 pp. 2013

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Proceedings paper

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-059-5

Keywords (in Czech)

marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby

Keywords in English

marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service

Tags

Changed: 13/12/2013 11:17, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.

In Czech

V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.