Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{22901, author = {Kmecová, Iveta and Zeman, Robert and Šolc, Ladislav}, address = {Brno}, booktitle = {Logi 2013 : sborník příspěvků}, edition = {1. vyd.}, editor = {Rudolf Kampf, Ondrej Stopka}, keywords = {marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {sla}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7468-059-5}, pages = {219-231}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 22901 AU - Kmecová, Iveta - Zeman, Robert - Šolc, Ladislav PY - 2013 TI - Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - Brno SN - 9788074680595 KW - marketing KW - (quality) value KW - customer KW - business KW - price of a product KW - quality of a service N2 - V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec. ER -
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC. Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti (The application of the means of marketing mix in business company). In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. \textit{Logi 2013 : sborník příspěvků}. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p.~219-231. ISBN~978-80-7468-059-5.
|