D 2013

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC

Základní údaje

Originální název

Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti

Název česky

Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti

Název anglicky

The application of the means of marketing mix in business company

Autoři

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC

Vydání

1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 219-231, 13 s. 2013

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-059-5

Klíčová slova česky

marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby

Klíčová slova anglicky

marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service

Štítky

KEM2, PEK, PRI
Změněno: 13. 12. 2013 11:17, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.

Česky

V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 11:45