D
2013
Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.
KNĚZ, Miroslav
Základní údaje
Originální název
Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.
Název anglicky
Educational incentives to general teaching of an english language for university students within the context of their spiritual – religious literacy
Vydání
1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 345-352, 8 s. 2013
Nakladatel
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
psychologický rozvoj; vzdělání; výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky
psychological development; sects; education of English language
V originále
Příspěvek se pokusí na základě vybrané literatury nabídnout podněty pro výuku anglického jazyka v oblasti spirituálně - náboženské gramotnosti. Vychází z poznatků vývojové a sociální psychologie. Pro konkrétní příklady je užito reálií religionistiky a psychologie sekt.
Anglicky
This paper tries on the basis of selected literature offer some incentives for English language in the field of teaching of spiritual – religious literacy. It is based on the knowledge of developmental and social psychology. There are used realities of religion and psychology of sects for specific examples.
Zobrazeno: 27. 12. 2024 23:30