2013
Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.
KNĚZ, MiroslavZákladní údaje
Originální název
Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.
Název anglicky
Educational incentives to general teaching of an english language for university students within the context of their spiritual – religious literacy
Autoři
KNĚZ, Miroslav
Vydání
1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 345-352, 8 s. 2013
Nakladatel
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-83-61401-88-9
Klíčová slova česky
psychologický rozvoj; vzdělání; výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky
psychological development; sects; education of English language
Změněno: 13. 12. 2013 12:44, Jiřina Hřebečková
V originále
Příspěvek se pokusí na základě vybrané literatury nabídnout podněty pro výuku anglického jazyka v oblasti spirituálně - náboženské gramotnosti. Vychází z poznatků vývojové a sociální psychologie. Pro konkrétní příklady je užito reálií religionistiky a psychologie sekt.
Anglicky
This paper tries on the basis of selected literature offer some incentives for English language in the field of teaching of spiritual – religious literacy. It is based on the knowledge of developmental and social psychology. There are used realities of religion and psychology of sects for specific examples.