D 2013

Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.

KNĚZ, Miroslav

Základní údaje

Originální název

Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.

Název anglicky

Educational incentives to general teaching of an english language for university students within the context of their spiritual – religious literacy

Autoři

KNĚZ, Miroslav

Vydání

1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 345-352, 8 s. 2013

Nakladatel

Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-83-61401-88-9

Klíčová slova česky

psychologický rozvoj; vzdělání; výuka anglického jazyka

Klíčová slova anglicky

psychological development; sects; education of English language

Štítky

AJP_1, AJP_2, KCJ1
Změněno: 13. 12. 2013 12:44, Jiřina Hřebečková

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se pokusí na základě vybrané literatury nabídnout podněty pro výuku anglického jazyka v oblasti spirituálně - náboženské gramotnosti. Vychází z poznatků vývojové a sociální psychologie. Pro konkrétní příklady je užito reálií religionistiky a psychologie sekt.

Anglicky

This paper tries on the basis of selected literature offer some incentives for English language in the field of teaching of spiritual – religious literacy. It is based on the knowledge of developmental and social psychology. There are used realities of religion and psychology of sects for specific examples.
Zobrazeno: 18. 11. 2024 01:33