2013
Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2
PROCHÁZKOVÁ, EvaBasic information
Original name
Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2
Name (in English)
Recommendations Based on Self-Reflection with an Electronic Language Portfolio Part 2
Authors
Edition
1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, p. 242-253, 12 pp. 2013
Publisher
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Poland
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
electronic version available online
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-83-61401-88-9
Keywords (in Czech)
Evropské jazykové portfolio; metoda srovnávání; rozhovor; testování
Keywords in English
European Langure Portfolio; method of comparism; interview; testing
Changed: 12/12/2013 11:17, Jiřina Hřebečková
V originále
Článek se zabývá praktickým využitím elektronického Evropského jazykového portfolia, které je aplikováno na konkrétního studenta. Veškeré informace z elektronického jazykového portfolia jsou hodnoceny pomocí následujících metod: metoda rozhovoru, metoda srovnání, metoda analýzy informací a testování. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která pomohou rozvíjet jazykové znalosti studenta.
In English
The paper deals In the practical part there is the electronic European language portfolio applied to a student. All information about the benefits of electronic language portfolio are evaluated by the following methods: the interview method, the method of comparison, the method of analysis of the information and testing methods. Based on the results, proposals that help to develop language skills are recommended to the student.