D 2013

Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2

PROCHÁZKOVÁ, Eva

Basic information

Original name

Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2

Name (in English)

Recommendations Based on Self-Reflection with an Electronic Language Portfolio Part 2

Edition

1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, p. 242-253, 12 pp. 2013

Publisher

Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Proceedings paper

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Poland

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Publication form

electronic version available online

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-83-61401-88-9

Keywords (in Czech)

Evropské jazykové portfolio; metoda srovnávání; rozhovor; testování

Keywords in English

European Langure Portfolio; method of comparism; interview; testing
Changed: 12/12/2013 11:17, Jiřina Hřebečková

Abstract

V originále

Článek se zabývá praktickým využitím elektronického Evropského jazykového portfolia, které je aplikováno na konkrétního studenta. Veškeré informace z elektronického jazykového portfolia jsou hodnoceny pomocí následujících metod: metoda rozhovoru, metoda srovnání, metoda analýzy informací a testování. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která pomohou rozvíjet jazykové znalosti studenta.

In English

The paper deals In the practical part there is the electronic European language portfolio applied to a student. All information about the benefits of electronic language portfolio are evaluated by the following methods: the interview method, the method of comparison, the method of analysis of the information and testing methods. Based on the results, proposals that help to develop language skills are recommended to the student.