C 2013

Výuka digitální bezpečnosti na Vysoké škole technické a ekonomické

ŠIMANDL, Václav a Václav DOBIÁŠ

Základní údaje

Originální název

Výuka digitální bezpečnosti na Vysoké škole technické a ekonomické

Název anglicky

Teaching of e-safety and e-security at the Institute of technology and business

Autoři

ŠIMANDL, Václav (203 Česká republika, garant) a Václav DOBIÁŠ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Olomouc, Rizika internetové komunikace v teorii a praxi, od s. 147-176, 30 s. Monografie, 2013

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/13:00000353

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-244-3571-8

Klíčová slova česky

E-bezpečnost; digitální bezpečnost; výuka ICT; výuková metoda; aktivizace studentů; aktivizující metody

Klíčová slova anglicky

E-safety; e-security; teaching of ICT; teaching method; activation of students; activating methods

Štítky

INF_1, INF_2, KPV3, riv13
Změněno: 28. 4. 2014 10:10, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG EN

V originále

Kapitola se zabývá výukou vybraných oblastí e-bezpečnosti na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. V příspěvku popisujeme naše zkušenosti s různými metodami výuky této problematiky a diskutujeme přínos těchto přístupů na základě kvantifikace dat získaných pomocí didaktických testů. Publikace byla realizována v rámci projektu E-SYNERGIE - vědeckovýzkumná síť pro rizika elektronické komunikace (CZ.1.07/2.4.00/17.0062).

Anglicky

This paper deals with the teaching of some fields of e-safety and esecurity at The Institute of Technology and Business. We describe our experience with various teaching methods of these topics. We discuss the contribution of these approaches according to the data which were collected using a pair of didactic tests. The publication was realized under the project E-SYNERGY - Scientific Network for Risk electronic communications (CZ.1.07/2.4.00/17.0062).
Zobrazeno: 9. 11. 2024 07:48