D
2013
Výuka finančního účetnictví a hodnocení znalostí studentů.
KABOURKOVÁ, Kristina
Základní údaje
Originální název
Výuka finančního účetnictví a hodnocení znalostí studentů.
Název anglicky
Teaching of financial accounting and assessment of students' knowledge.
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků, od s. 163-167, 5 s. 2013
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
účetnictví; výuka; předkontace
Klíčová slova anglicky
accounting; teyching; account assignment
V originále
Autorka se ve svém článku zabývá problematikou výuky finančního účetnictví a hodnocením znalostí studentů. Je všeobecně známo, že účetnictví je značně neoblíbené a současně podceňované. Dle názoru autorky je tomu tak proto, že lidé nevědí, jaké ohromné množství potřebných informací lze z účetnictví vyčíst. Pod pojmem účetní si většina lidí představí osobu, která celý den sedí u počítače a dělá práci, kterou nikdo nepotřebuje. Autorka popisuje své zkušenosti z práce účetní i z pedagogické činnosti při výuce tohoto předmětu.
Anglicky
The author in his article deals with the teaching of financial accounting and assessment of students' knowledge. It is well known that accounting is very unpopular and underrated at the same time. According to the author, this is because people do not know what an enormous amount of usefull information can be read from the accounting. The term account, most people imagine a person who sits all day at the computer and doing work that nobody needs. The author describes her experience when working as accounts clerk and from teaching of this subject.
Zobrazeno: 29. 12. 2024 02:02