J 2013

Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol

Název anglicky

Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, 1802-503X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Stakeholder; analýza stakeholderů; Metodika stakeholder Circle; vysoká škola; marketingová komunikace

Klíčová slova anglicky

stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication

Štítky

Změněno: 24. 10. 2013 14:06, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Tento článek se zabývá vyhodnocením předvýzkumu autorky, který je zaměřen na oblast analýzy skupin stakeholderů vysokoškolských institucí, na něž je zaměřena marketingová komunikace vysokých škol. Autorka se v rámci tohoto předvýzkumu zabývá otázkou volby vhodné metody marketingového výzkumu pro identifikaci a prioritizaci klíčových skupin stakeholderů vysokých škol prostřednictvím Metodiky Stakeholder Circle. Dalším cílem předvýzkumu bylo prověření klíčových skupin stakeholderů vysokoškolských institucí na českém trhu terciárního vzdělávání, které byly vytipovány na základě literární rešerše zahraničních odborných zdrojů, a analýza prvních dvou kroků Metodiky Stakeholder Circle (identifikace a prioritizace klíčových skupin stakeholderů) podle výsledků předvýzkumu. Na základě vyhodnocení předvýzkumu byla stanovena vhodná metoda pro provedení vlastního marketingového výzkumu analýzy klíčových skupin stakeholderů vysokoškolských institucí na základě Metodiky Stakeholder Circle a primární klíčové skupiny stakeholderů pro vysoké školy na českém trhu terciárního vzdělávání pro budoucí výzkum autorky.

Anglicky

This article focuses on the evaluation of the author's pre-research that focuses on the analysis of the key stakeholder groups of universities that are targeted by the universities marketing communication. The author deals with the issue of method selection for marketing research of identication and prioritization of key stakeholder groups of universities by means of the Stakeholder Circle Methodology. The verication of key stakeholder groups of universities at the Czech market of the tertiary education that were specied on the basis of the literature search of foreign scientic sources and analysis of the rst two steps of the Stakeholder Circle Methodology (identication and prioritisation of key stakeholder groups) according to results of the pre-research were the other aims of the pre-research. The suitable marketing research method for analysis of key stakeholders of universities based on the Stakeholder Circle Methodology and primary key stakeholder groups of universities at the Czech marketing of the tertiary education was determined on the basis of pre-research for the future author's research.