J 2013

Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol

Název anglicky

Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, 1802-503X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Stakeholder; analýza stakeholderů; Metodika stakeholder Circle; vysoká škola; marketingová komunikace

Klíčová slova anglicky

stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication

Štítky

Změněno: 24. 10. 2013 14:06, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Tento článek se zabývá vyhodnocením předvýzkumu autorky, který je zaměřen na oblast analýzy skupin stakeholderů vysokoškolských institucí, na něž je zaměřena marketingová komunikace vysokých škol. Autorka se v rámci tohoto předvýzkumu zabývá otázkou volby vhodné metody marketingového výzkumu pro identifikaci a prioritizaci klíčových skupin stakeholderů vysokých škol prostřednictvím Metodiky Stakeholder Circle. Dalším cílem předvýzkumu bylo prověření klíčových skupin stakeholderů vysokoškolských institucí na českém trhu terciárního vzdělávání, které byly vytipovány na základě literární rešerše zahraničních odborných zdrojů, a analýza prvních dvou kroků Metodiky Stakeholder Circle (identifikace a prioritizace klíčových skupin stakeholderů) podle výsledků předvýzkumu. Na základě vyhodnocení předvýzkumu byla stanovena vhodná metoda pro provedení vlastního marketingového výzkumu analýzy klíčových skupin stakeholderů vysokoškolských institucí na základě Metodiky Stakeholder Circle a primární klíčové skupiny stakeholderů pro vysoké školy na českém trhu terciárního vzdělávání pro budoucí výzkum autorky.