D 2013

Udržitelný rozvoj a environmentální výchova z pohledu vysokoškolských studentů

MARŠÍK, Martin

Základní údaje

Originální název

Udržitelný rozvoj a environmentální výchova z pohledu vysokoškolských studentů

Název anglicky

Sustainable development and environmental education in terms of students

Autoři

MARŠÍK, Martin

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Udržitelný rozvoj a environmentální výchova ve vzdělávání : sborník příspěvků, od s. 66-71, 6 s. 2013

Nakladatel

Vysoká škola evropských a regionálních studií, O. P. S., České Budějovice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87472-60-6

Klíčová slova česky

udržitelný rozvoj; environmentální výchova; VŠ studenti

Klíčová slova anglicky

sustainable development; environmental education; university students

Štítky

Změněno: 10. 9. 2013 09:59, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

V textu je udělána analýza dotazníkového šetření a řízených rozhovorů, které byly zaměřeny na názory vysokoškolských studentů na téma udržitelného rozvoje a environmentální výchovy. Dotazníkové šetření bylo rozděleno do čtyř základních skupin otázek, které byly zacíleny na znalost obecných pojmů z oblasti environmentální výchovy a udržitelného rozvoje, ekologického spotřebitelského chování – při nákupu zboží, ekologického spotřebitelského chování – při likvidaci zboží a domácího odpadu.

Anglicky

The text is done analysis of questionnaires and structured interviews, which focused on the views of students on the topic of sustainable development and environmental education. The questionnaire survey was divided into four basic groups of questions that have been targeted at the general knowledge of concepts of environmental education and sustainable development, environmental, consumer behavior - the purchase of goods, organic consumer behavior - in liquidation goods and household waste.