Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{21824, author = {Hrušková, Lenka}, address = {Praha}, booktitle = {Technické, humanitní, a společenské vědy: Je možné vést v pedagogickém procesu dialog? : sborník příspěvků}, edition = {1. vyd.}, editor = {Andres Pavel, Vališová Alena a kol.}, keywords = {social group; learning platform; internet; social communication}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-01-05287-7}, pages = {Nestránkováno}, publisher = {České vysoké učení technické v Praze}, title = {Sociální komunikace v sociálním softwaru a výukových platformách}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 21824 AU - Hrušková, Lenka PY - 2013 TI - Sociální komunikace v sociálním softwaru a výukových platformách PB - České vysoké učení technické v Praze CY - Praha SN - 9788001052877 KW - social group KW - learning platform KW - internet KW - social communication N2 - Stejně jako internet obsahuje sociální struktury, otvírá se i pro aspekty sociality. Jedním z těchto aspektů jsou výukové procesy probíhající v internetu, tedy LMS (Learning Management Systeme). Internet a výuka opírající se o počítačovou techniku podporuje sociální komunikaci mezi lidmi, díky technické stránce a použití konkrétních konceptů utváří již předem sociální chování lidí. Konstrukce sociálních vztahů v internetu se však diametrálně liší od sociálních vztahů, které probíhají při ,,standardním“ výukovém procesu. Omezující rozdělení na známý x neznámý (friend x no friend) sociální software značně zjednodušuje skutečné sociální vazby. ER -
HRUŠKOVÁ, Lenka. Sociální komunikace v sociálním softwaru a výukových platformách (Social communication in social software and educational platforms). In Andres Pavel, Vališová Alena a kol. \textit{Technické, humanitní, a společenské vědy: Je možné vést v pedagogickém procesu dialog? : sborník příspěvků}. 1. vyd. Praha: České vysoké učení technické v Praze, 2013, p.~Nestránkováno, 7 pp. ISBN~978-80-01-05287-7.
|