D 2013

Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích

TRÖSTLOVÁ, Kamila

Základní údaje

Originální název

Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích

Název anglicky

English Language First at the Institute of Technology and Business

Autoři

TRÖSTLOVÁ, Kamila

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků, od s. 86 - 93, 8 s. 2013

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

anglický jazyk první; zvýšení úrovně znalostí; inovace

Klíčová slova anglicky

english language first; increase of the knowledge; innovations

Štítky

Změněno: 30. 10. 2013 10:55, Jiřina Hřebečková

Anotace

V originále

Tento článek pojednává o výuce předmětu Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. První část článku popisuje náplň předmětu a zpřesňuje jednotlivé body jeho obsahu. Další část se věnuje rozsáhlým inovacím, které proběhly během poslední doby v rámci tohoto předmětu. Tyto inovace zahrnují především změnu v podmínkách hodnocení předmětu, zavedení elektronického testování a změnu učebního materiálu. Článek poukazuje na nezbytnost proběhlých inovací z důvodů zvýšení úrovně znalostí studentů.

Anglicky

This article concerns the teaching of the course English language first at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The first part of the article describes the content of the course and specifies its parts. The other part deals with the numerous innovations which were held during the last semesters. These innovations concern mainly the criteria of the course evaluation, the new use of the electronic testing and the change of the study material. The article points out the importance of the changes and innovations in terms of the necessary improvement of student’s language knowledge.