2013
Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
TRÖSTLOVÁ, KamilaZákladní údaje
Originální název
Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
Název anglicky
English Language First at the Institute of Technology and Business
Autoři
TRÖSTLOVÁ, Kamila
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků, od s. 86 - 93, 8 s. 2013
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
anglický jazyk první; zvýšení úrovně znalostí; inovace
Klíčová slova anglicky
english language first; increase of the knowledge; innovations
Změněno: 30. 10. 2013 10:55, Jiřina Hřebečková
V originále
Tento článek pojednává o výuce předmětu Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. První část článku popisuje náplň předmětu a zpřesňuje jednotlivé body jeho obsahu. Další část se věnuje rozsáhlým inovacím, které proběhly během poslední doby v rámci tohoto předmětu. Tyto inovace zahrnují především změnu v podmínkách hodnocení předmětu, zavedení elektronického testování a změnu učebního materiálu. Článek poukazuje na nezbytnost proběhlých inovací z důvodů zvýšení úrovně znalostí studentů.
Anglicky
This article concerns the teaching of the course English language first at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The first part of the article describes the content of the course and specifies its parts. The other part deals with the numerous innovations which were held during the last semesters. These innovations concern mainly the criteria of the course evaluation, the new use of the electronic testing and the change of the study material. The article points out the importance of the changes and innovations in terms of the necessary improvement of student’s language knowledge.