TRÖSTLOVÁ, Kamila. Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Online. In Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, s. 86 - 93.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
Název anglicky English Language First at the Institute of Technology and Business
Autoři TRÖSTLOVÁ, Kamila.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků, od s. 86 - 93, 8 s. 2013.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky anglický jazyk první; zvýšení úrovně znalostí; inovace
Klíčová slova anglicky english language first; increase of the knowledge; innovations
Štítky AJP_1, KCJ1
Změnil Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 30. 10. 2013 10:55.
Anotace
Tento článek pojednává o výuce předmětu Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. První část článku popisuje náplň předmětu a zpřesňuje jednotlivé body jeho obsahu. Další část se věnuje rozsáhlým inovacím, které proběhly během poslední doby v rámci tohoto předmětu. Tyto inovace zahrnují především změnu v podmínkách hodnocení předmětu, zavedení elektronického testování a změnu učebního materiálu. Článek poukazuje na nezbytnost proběhlých inovací z důvodů zvýšení úrovně znalostí studentů.
Anotace anglicky
This article concerns the teaching of the course English language first at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The first part of the article describes the content of the course and specifies its parts. The other part deals with the numerous innovations which were held during the last semesters. These innovations concern mainly the criteria of the course evaluation, the new use of the electronic testing and the change of the study material. The article points out the importance of the changes and innovations in terms of the necessary improvement of student’s language knowledge.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 09:09