D 2013

Praktické využití aktivizujících a komplexních metod vyučování

PALMOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Praktické využití aktivizujících a komplexních metod vyučování

Název anglicky

Practical usage of activating and complex methods of teaching

Autoři

PALMOVÁ, Jana

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání poznání a seberealizace : sborník příspěvků, od s. 63 - 70, 8 s. 2013

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

metoda; výuka; aktivizující výukové metody; komplexní výukové metody

Klíčová slova anglicky

method; teaching; activating methods of teaching; complex methods of teaching

Štítky

KCJ2, KCJ5
Změněno: 10. 9. 2013 09:04, Jiřina Hřebečková

Anotace

ORIG EN

V originále

Text je zaměřen na praktickou část vyučovacího procesu, konkrétně na využití škály aktivizujících a komplexních metod vyučování ve vzdělávání dospělých. Uvádí strukturovaný přehled vybraných metod, přičemž vychází z kombinovaného pohledu na výukové metody dle publikace "výukové metody" (Maňák 2003) a u metod používaných při výuce podává příklady konkrétních úkolů, pomůcek a zadání vytvořených cíleně pro semináře NJP_1 a NJP_2. Vzhledem k možnostem výuky daných studijních skupin je pozornost zaměřena především na metody aktivizující, metody komplexní jsou uvedeny spíše jako doplňkové, metody klasické pro svou obvyklost zmiňovány nejsou.

Anglicky

The text is focused on practical part of teaching process, concretely on wide range usage of activating and complex methods of teaching adults. It introduces structural abstract of selected methods and is based on combinated concept of teaching methods in accordance with ''teaching methods'' (Maňák 2003) and presents examples of specific tasks, aids and assignments created specially for seminars NJP_1 and NJP2, that are used for teaching. Because of possibilities of teaching introduced study groups, the attention is focused specially on activating methods. The complex methods are rather like additional. The reason of not mentioned classical methods is their commonness.
Zobrazeno: 19. 11. 2024 00:44