PALMOVÁ, Jana. Praktické využití aktivizujících a komplexních metod vyučování. In Tvůrčí činnost jako proces vnímání poznání a seberealizace : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. s. 63 - 70. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Praktické využití aktivizujících a komplexních metod vyučování
Název anglicky Practical usage of activating and complex methods of teaching
Autoři PALMOVÁ, Jana.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání poznání a seberealizace : sborník příspěvků, od s. 63 - 70, 8 s. 2013.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky metoda; výuka; aktivizující výukové metody; komplexní výukové metody
Klíčová slova anglicky method; teaching; activating methods of teaching; complex methods of teaching
Štítky KCJ2, KCJ5
Změnil Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 10. 9. 2013 09:04.
Anotace
Text je zaměřen na praktickou část vyučovacího procesu, konkrétně na využití škály aktivizujících a komplexních metod vyučování ve vzdělávání dospělých. Uvádí strukturovaný přehled vybraných metod, přičemž vychází z kombinovaného pohledu na výukové metody dle publikace "výukové metody" (Maňák 2003) a u metod používaných při výuce podává příklady konkrétních úkolů, pomůcek a zadání vytvořených cíleně pro semináře NJP_1 a NJP_2. Vzhledem k možnostem výuky daných studijních skupin je pozornost zaměřena především na metody aktivizující, metody komplexní jsou uvedeny spíše jako doplňkové, metody klasické pro svou obvyklost zmiňovány nejsou.
Anotace anglicky
The text is focused on practical part of teaching process, concretely on wide range usage of activating and complex methods of teaching adults. It introduces structural abstract of selected methods and is based on combinated concept of teaching methods in accordance with ''teaching methods'' (Maňák 2003) and presents examples of specific tasks, aids and assignments created specially for seminars NJP_1 and NJP2, that are used for teaching. Because of possibilities of teaching introduced study groups, the attention is focused specially on activating methods. The complex methods are rather like additional. The reason of not mentioned classical methods is their commonness.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 21:05