Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{21804, author = {Hrušková, Lenka}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Tvůrčí činnost jako proces vnímání poznání a seberealizace : sborník příspvěků}, edition = {1. vyd.}, keywords = {teacher - educator; student - educatee; typology and personality traits; diagnostic}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, pages = {38 - 45}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Typologie učitelovy osobnosti}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 21804 AU - Hrušková, Lenka PY - 2013 TI - Typologie učitelovy osobnosti PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice KW - teacher - educator KW - student - educatee KW - typology and personality traits KW - diagnostic N2 - U každého edukátora, učitele, převládají určité elementy nebo vlastnosti interakce, které se opakují a projevují se s větší či menší pravidelností. Jedná se o tzv. interakční styl učitele. Odlišnosti mezi edukátory jsou ovlivněny jak vnitřními, tak vnějšími činiteli. Vnitřními činiteli jsou především učitelovy osobnostní vlastnosti a rysy, typ edukátora, který se nechá relativně snadno diagnostikovat, subjektivní vyučovací strategie a koncepce. V našem příspěvku se snažíme rozklíčovat některé zásadní prvky těchto vnitřních činitelů, které sehrávají v účinném vyučovacím procesu důležitou roli. ER -
HRUŠKOVÁ, Lenka. Typologie učitelovy osobnosti (Typology of Teacher’s Personality). Online. In \textit{Tvůrčí činnost jako proces vnímání poznání a seberealizace : sborník příspvěků}. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p.~38 - 45.
|