2013
Výuková aktivita " powerpointová prezentace" v rámci předmětu odborný cizí jazyk na vysoké škole
CAHA, ZdeněkZákladní údaje
Originální název
Výuková aktivita " powerpointová prezentace" v rámci předmětu odborný cizí jazyk na vysoké škole
Název anglicky
The teaching activity “powerpoint presentation“ within the subject professionally/vocationally oriented foreign language at university
Autoři
Vydání
1. vyd. Kolín, Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: Teorie a praxe 2012 : sborník příspěvků, od s. 11-16, 6 s. 2013
Nakladatel
ARC-VŠPSV
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-86879-39-0
Klíčová slova česky
výuková aktivita; powerpointové prezentace studentů; profesně a odborně zaměřený cizí jazyk na vysoké škole
Klíčová slova anglicky
learning activity; student‘s PowerPoint presentation; professionally and vocationally oriented foreign language teaching at university
Změněno: 28. 8. 2013 10:31, Mgr. Václav Karas
V originále
V rámci výuky profesně/odborně zaměřeného cizího jazyka se dá využít celá řada pro studenty zajímavých a zároveň velmi přínosných výukových aktivit, při nichž jsou využívány moderní technologie. Mezi tyto aktivity bezesporu patří profesně/odborně zaměřené powerpointové prezentace studentů. Aby byl ale docílen patřičný efekt, kterým je nabytá dovednost studenta prezentovat v cizím jazyce v rámci jeho budoucí profesní dráhy, je nutno věnovat nácviku a realizaci těchto prezentací patřičnou pozornost. Příspěvek se proto zabývá možným přístupem k přípravě a realizaci studentských prezentací. Klíčová slova: výuková aktivita, powerpointové prezentace studentů, profesně a odborně zaměřený cizí jazyk na vysoké škole.
Anglicky
When teaching professionally/vocationally oriented foreign language, many interesting and very valuable learning activities involving the use of modern technology can be applied for students. These activities include professionally/vocationally oriented student‘s PowerPoint presentations. In order to achieve the appropriate effect – which is the acquired student’s skill to be able to give presentations in foreign language in their future career - it is necessary to pay due attention to preparation and implementation of presentations.