2013
Inspirující trendy pro výuku angličtiny
ŠULISTOVÁ, JindřiškaZákladní údaje
Originální název
Inspirující trendy pro výuku angličtiny
Název anglicky
Inspirational trends in english teaching
Autoři
ŠULISTOVÁ, Jindřiška
Vydání
1. vyd. Kolín, Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: teorie a praxe : sborník příspěvků, od s. 108-112, 5 s. 2013
Nakladatel
ARC-VŠPSV
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-86879-39-0
Klíčová slova česky
inspirující; mezinárodní; trendy; výuka angličtiny; plánování; zkušení pedagogové; interkulturní
Klíčová slova anglicky
inspirational; international; trends; teaching English; planning; experienced / expert teachers; intercultural
Změněno: 12. 5. 2014 09:52, Mgr. Václav Karas
V originále
Příspěvek vychází z kurzu CELTA jako ze zdroje pro inspirující trendy ve výuce angličtiny, které mohou být uplatněny nejen na území České republiky, nýbrž po celém světě. Kurz seznamuje se současnými trendy na poli výuky angličtiny v mezinárodním pojetí. Je soustředěn na více praktické dovednosti důležité ve výuce. Příspěvek vyzdvihuje důležitost seznámení se se studenty kurzu, výukových materiálů podle zaměření studentů. Efektivní plánování výuky je dalším bodem zmíněným v článku. Úloha zkušených učitelů a tutoriálů v pedagogické praxi začínajících či těch méně zkušených pedagogů je následující oblastí, které je věnována pozornost. V neposlední řadě se obsah dotýká interkulturního povědomí, zpětné vazby a videa.
Anglicky
The paper is based on the CELTA course as the source for inspirational trends in English teaching, which can be applied not only in the Czech Republic, but throughout the world. The course introduces current trends in the field of teaching English in an international concept. It is focused on more practical skills important in teaching. The contribution highlights the importance of getting to know the students of the course, teaching materials according to the focus of the students. Effective lesson planning is another point mentioned in the article. The role of expert teachers and tutorials in a teaching practice of teacher beginners or less experienced teachers are the following areas to be addressed. Finally, the content touches intercultural awareness, feedback and video.