J 2013

Vacuum infusion - an excellent tool for studying of composites

RUSNÁKOVÁ, Soňa, Daniel KUČERKA, Roman HRMO, Štefan HUSÁR, Monika KUČERKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Vacuum infusion - an excellent tool for studying of composites

Název česky

Vakuová infuze - výborný nástroj pro výuku kompozitů

Autoři

RUSNÁKOVÁ, Soňa (703 Slovensko, garant, domácí), Daniel KUČERKA (703 Slovensko, domácí), Roman HRMO (703 Slovensko), Štefan HUSÁR (703 Slovensko, domácí), Monika KUČERKOVÁ (703 Slovensko) a Vladimír RUSNÁK (703 Slovensko)

Vydání

Media4u Magazine, Ing. Jan Chromý, PhD. 2013, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/13:00000345

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Vakuová infúze; kompozity; experiment; praktická výuka

Klíčová slova anglicky

Vacuum infusion; composites; experiment; practical education

Štítky

KSTR5, NAM_1, NAM_2, riv13, STT_1, STT_2, UDS
Změněno: 4. 4. 2014 13:53, Věra Kostková

Anotace

ORIG CZ

V originále

The aim of this article is the presentation of the interesting technology of the production of polymer composites and the description of possibilities of the use of this technology in the learning process. By this method the students are able to understand the specific features and the production of these materials during the experiment. At the same time they gain practical skills at work with specific materials and vacuum.

Česky

Cílem příspěvku je prezentace zajímavé technologie výroby polymerních kompozitů a popisu možností využití této technologie ve vyučovacím procesu. Prostřednictvím této metody jsou studenti schopni v průběhu experimentu pochopit specifické vlastnosti a výrobu těchto materiálů. Zároveň získávají praktické zkušenosti při práci se specifickými materiály a vakuem.
Zobrazeno: 16. 11. 2024 02:16