J 2013

The use of teaching techniques at the slovak language lessons

KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR, Monika KUČERKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

The use of teaching techniques at the slovak language lessons

Název česky

Využívání didaktické techniky na hodinách slovenského jazyka

Autoři

KUČERKA, Daniel (703 Slovensko, garant, domácí), Soňa RUSNÁKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Roman HRMO (703 Slovensko), Štefan HUSÁR (703 Slovensko, domácí) a Monika KUČERKOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

Media4u Magazine, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2013, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/13:00000344

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Didaktická technika; didaktické prostředky; interaktivní tabule; dataprojektor

Klíčová slova anglicky

Teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector

Štítky

KSTR3, NAM_1, NAM_2, riv13, STT_1, STT_2
Změněno: 20. 8. 2013 12:30, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ

V originále

The aim of this article is to introduce the reader into the problem of the use of teaching techniques at the Slovak language and literature lessons by the educators from the view of students. We did the survey to find out this state in the four secondary vocational schools and two grammar schools in the Trnava region. 204 respondents participated in this research.

Česky

Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky užívání didaktické techniky na hodinách slovenského jazyka a literatury pedagogickými pracovníky na školách očima žáků. Ke zjištění stavu na vybraných čtyř SOŠ a dvou gymnáziích v Trnavském kraji jsme provedli průzkum, kterého se zúčastnilo 204 respondentů a jeho výsledky uvádíme v tomto příspěvku.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 08:01