b 2013

Obchodní podnikání ve 21. století

MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ et. al.

Basic information

Original name

Obchodní podnikání ve 21. století

Name (in English)

Trade Business in the 21st Century

Authors

MULAČOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Petr MULAČ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Petra BEDNÁŘOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lukáš KUČERA (203 Czech Republic, belonging to the institution), Vendula SIMOTOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Marie SLABÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Praha, 520 pp. Finanční řízení, 2013

Publisher

Grada Publishing

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/75081431:_____/13:00000341

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-247-4780-4

Keywords (in Czech)

obchodní podnikání; maloobchod; velkoobchod; mezinárodní obchod; chování spotřebitele

Keywords in English

trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour

Tags

KCRM1, KCRM2, KST1, MAA, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MAR, MARK, MAR_a, MAV, MAV_a, MAZ, MRS, OBC, OBP_1, OBP_2, PRO_2, riv13

Tags

Reviewed
Změněno: 3/4/2014 14:17, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG EN

V originále

Obchodní podnikání doznalo za posledních několik desetiletí význačného rozvoje a v 21. století představuje jednu z klíčových oblastí fungování globálně propojené ekonomiky. Tato publikace nabízí ucelený výklad z problematiky obchodního podnikání a syntetizuje stěžejní poznatky z řady souvisejících oborů. Text je pro větší názornost rozdělen do pěti tematických oddílů. Část I. seznamuje čtenáře se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje tendence předpokládaného budoucího vývoje této oblasti. Část II. již nahlíží na problematiku optikou vlastníků a managementu, jsou zde vysvětleny nejdůležitější oblasti řízení jednotlivých činností obchodní firmy. Část III. se podrobně zabývat chováním spotřebitele a marketingovými vlivy, jimiž na něj obchodník působí. Část IV. pojednává o činnostech specifických pro obchodní firmy a o přístupech k jejich řízení a realizaci. Část V. je pak věnována mezinárodnímu obchodu a jeho klíčové roli v soudobé tržní ekonomice. Text knihy je prokládán zajímavými tabulkami a grafy, za každou kapitolou je umístěna případová studie. Výklad je dále doplněn množstvím řešených praktických příkladů.
Displayed: 18/10/2024 14:11