V originále
Výstražný režim je tvořen prvními a druhými rychlostními čidly, která mohou být alternativně nahrazena čidly pro bezdotykové měření hmotnosti nebo kinetické energie vozidla. Výstražné světlo je umístěno na vrcholu samostatné nosné základny, nebo na vrcholu zvýšeného středového ostrova, který je klenutý. Nosiče výstražného světla jsou zčásti pokryty reflexní vrstvou, nebo fluorescenční vrstvou, anebo jiným svítícím prvkem. Okružní křižovatka je opatřena alespoň jedním solárním fotovoltaickým panelem pro napájení alespoň jednoho zařízení ze skupiny výstražných světelných prvků. Užitný vzor vznikl v rámci projektu "Technologická platforma silniční doprava", číslo projektu 5.1 SPTP02.040.
In English
The warning system includes first and second speed sensors. These sensors can alternatively be replaced by a non-contact sensors for measuring weight or kinetic energy of the vehicle. The warning light is placed on the top of a separate supporting base or on the top of an arched central island which is above the surrounding. Supports for warning lights are partially covered with a reflective coating or fluorescent layer or another shining element. The circular intersection is provided with at least one solar photovoltaic panel for powering at least one device from a group of warning light elements. Utility model was created within the project "Technological platform road transport", project No. 5.1 SPTP02.040.