V originále
Podstata technického řešení spočívá v tom, že světelný naváděcí prvek je tvořen zvýrazňujícím a naváděcím světelným prstencem uspořádaným viditelně z každé vozovky. Obvod prstence je tvořen postupně po sobě se rozsvěcujícími a zhasínajícími světelnými zdroji. U krajnic vozovek před okružní křižovatkou jsou uspořádána první rychlostní čidla pro měření rychlosti příjíždějících vozidel. Čidla jsou propojena s řídící jednotkou pro automatickou změnu pracovního režimu světelného prstence. Další stupeň výstražného režimu představují druhá rychlostní čidla, která v případě, že vozidlo nereaguje na upozornění prvními čidly, zintenzivní svoji výstrahu. Užitný vzor vznikl v rámci projektu "Technologická platforma silniční doprava", číslo projektu 5.1 SPTP02.040.
Anglicky
The essence of the technical solution consists in the fact that the light guiding element is formed by amplifying and homing light ring arranged visibly on each road. Light sources, located on the circumference of the ring, are sequentially turned on and off. There are first speed sensors on roadsides before the circular intersection; speed sensors measure the speed of approaching vehicles. Speed sensors are connected to the control unit to change the operating mode of the light ring automatically. The second speed sensors represent the next stage of the warning system. If the vehicle does not react to the first warning sensors the warning signals are intensified. Utility model was created within the project "Technological platform road transport", project No. 5.1 SPTP02.040.