D
2013
Theoretical aspect of univerzity marketing
SLABÁ, Marie
Základní údaje
Originální název
Theoretical aspect of univerzity marketing
Název česky
Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Vydání
1. vyd. Zlín, Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2013
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Marketing; univerzita marketingový mix; nástroje marketingového mixu
Klíčová slova anglicky
Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Štítky
A_IBW,
A_MAM,
IBW,
IBW_H,
KCRM1,
MAA,
MAK,
MAM_1,
MAM_1a,
MAM_2,
MAM_2a,
MAR,
MARK,
MAR_a,
MAV,
MAV_a,
MAZ,
MOP,
MRS,
PRJ_1,
PRM_2,
S_IBW_A,
S_MAM,
VYS
V originále
The aim of this paper is to summarize theoretical aspects of university marketing and possibilities of marketing application in tertiary education. This article focuses on the detection of specifics and key differences of university marketing in comparison with marketing tools that are generally used in practice. On the bases of literature search basic definition of marketing mix tolls (that are accessible neither in the Czech nor in the foreign scientific literature) were determined. At the final part author analysis results of marketing research concerning university marketing mix.
Česky
Cílem tohoto článku je sumarizovat teoretické aspekty marketingu vysokých škol a možnosti aplikace marketingu v terciárním vzdělávání. Tento článek se zaměřuje na detekci specifik a klíčových odlišností marketingu vysokých škol v porovnání s marketingovými nástroji, které jsou obecně užívány v praxi. Na základě literární rešerše byly určeny základní definice nástrojů marketingového mixu (které nejsou dostupné ani v české, ani v zahraniční odborné literatuře). V závěrečné části autorka analyzuje výsledky marketingového výzkumu, který se týká marketingového mixu vysokých škol.
Zobrazeno: 10. 11. 2024 00:17