D 2013

Theoretical aspect of univerzity marketing

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Theoretical aspect of univerzity marketing

Název česky

Teoretické aspekty marketingu vysokých škol

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

1. vyd. Zlín, Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2013

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7454-248-0

Klíčová slova česky

Marketing; univerzita marketingový mix; nástroje marketingového mixu

Klíčová slova anglicky

Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změněno: 29. 7. 2013 10:14, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

The aim of this paper is to summarize theoretical aspects of university marketing and possibilities of marketing application in tertiary education. This article focuses on the detection of specifics and key differences of university marketing in comparison with marketing tools that are generally used in practice. On the bases of literature search basic definition of marketing mix tolls (that are accessible neither in the Czech nor in the foreign scientific literature) were determined. At the final part author analysis results of marketing research concerning university marketing mix.

Česky

Cílem tohoto článku je sumarizovat teoretické aspekty marketingu vysokých škol a možnosti aplikace marketingu v terciárním vzdělávání. Tento článek se zaměřuje na detekci specifik a klíčových odlišností marketingu vysokých škol v porovnání s marketingovými nástroji, které jsou obecně užívány v praxi. Na základě literární rešerše byly určeny základní definice nástrojů marketingového mixu (které nejsou dostupné ani v české, ani v zahraniční odborné literatuře). V závěrečné části autorka analyzuje výsledky marketingového výzkumu, který se týká marketingového mixu vysokých škol.