D 2013

Evaluation of selected universities websites

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Evaluation of selected universities websites

Název česky

Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

1. vyd. Jihlava, Konkurence : sborník příspěvků, od s. 251-262, 12 s. 2013

Nakladatel

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87035-73-3

Klíčová slova česky

vysoká škola; marketingová komunikace; internet; hodnocení webových stran

Klíčová slova anglicky

university; marketing communication; internet; websites evaluation

Štítky

A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM1, MAA, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MAR, MARK, MAR_a, MAV, MAV_a, MAZ, MOP, MRS, PRJ, PRM_1, PRM_2
Změněno: 7. 5. 2014 14:48, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ

V originále

Strict competition in the tertiary education market leads to the necessity of use of more effective ways and channels of marketing communication for universities presentation to the target markets and stakeholders. With respect to the key target segment of universities internet presentation of universities and universities websites are crucial means of marketing communication with this target segment. This article focuses on the comparison of selected universities websites in light of basic information that is important for the evaluation by the mean of the independent validators and ranks. Comparative analysis of the development of selected university websites was carried out in the course of four years from the first comparison and analysis carried out in 2008.

Česky

Silná konkurence v oblasti trhu terciárního vzdělávání vede k nutnosti používání efektivnějších způsobů a kanálů marketingové komunikace pro prezentaci vysokých škol určenou pro cílové trhy a stakeholdery. S ohledem na cílové segmenty vysokých škol internetová prezentace vysokých škol a webové stránky vysokých škol jsou klíčové prostředky marketingové komunikace zacílené na tyto tržní segmenty. Tento článek se zaměřuje na porovnání webových stránek vybraných vysokých škol s ohledem na základní informace, které jsou důležité pro hodnocení prostřednictvím nezávislých validátorů a ranků. Komparativní analýza vývoje vybraných webových stran byla provedena po uplynutí čtyř let po prvním výzkumu, analýze a srovnávání provedeném v roce 2008.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 04:15