ZELINKOVÁ, Kamila. Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich (Experience based on teaching by e-learning in the tertiary education sphere). Online. In Language and the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 192-197. ISBN 978-83-61401-84-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich
Name in Czech Zkušenosti z e-learning - učení v terciárním vzdělávání
Name (in English) Experience based on teaching by e-learning in the tertiary education sphere
Authors ZELINKOVÁ, Kamila.
Edition 1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, p. 192-197, 6 pp. 2013.
Publisher Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Other information
Original language German
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Poland
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-83-61401-84-1
Keywords (in Czech) e-learning, němčina jako cizí jazyk, elektronické testování, nástroje e-learningu
Keywords in English e-learning; němčina jako cizí jazyk; elektronické testování; nástroje e-learningu
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 12/6/2013 10:10.
Abstract
Der Artikel befasst sich mit dem elektronischen Testen im tertiären Bildungsbereich. Er fasst die 3,5 Erfahrung von E-Learning der Autorin zusammen. Die Umfrage sollte feststellen, wie die Studenten im tertiären Bildungsbereich das E-learning und das elektronische Testen wahrnehmen.
Abstract (in Czech)
Článek se zabývá elektronickým testováním v rámci e-learningu v terciární sféře vzdělávání. Shrnuje 3,5 letou zkušenost autorky s touto formou testování a výuky. Dotazníkové šetření mělo zjistit, jak studenti terciární sféry vzdělávání vnímají e-learning a elektronické testování.
Abstract (in English)
The article deals with e-learning method in the sphere of tertiary education including the electronic testing. It summarizes the up to now gained 3,5 years long practice and gradual dissemination of teaching by e-learning of the author of this article. A questionnaire was created with the goal to find out, how the students in the tertiary education sphere perceive this form of teaching and its instruments.
PrintDisplayed: 5/5/2024 18:42