Detailed Information on Publication Record
2013
Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich
ZELINKOVÁ, KamilaBasic information
Original name
Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich
Name in Czech
Zkušenosti z e-learning - učení v terciárním vzdělávání
Name (in English)
Experience based on teaching by e-learning in the tertiary education sphere
Authors
ZELINKOVÁ, Kamila
Edition
1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, p. 192-197, 6 pp. 2013
Publisher
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Other information
Language
German
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Poland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-83-61401-84-1
Keywords (in Czech)
e-learning, němčina jako cizí jazyk, elektronické testování, nástroje e-learningu
Keywords in English
e-learning; němčina jako cizí jazyk; elektronické testování; nástroje e-learningu
Změněno: 12/6/2013 10:10, Mgr. Václav Karas
V originále
Der Artikel befasst sich mit dem elektronischen Testen im tertiären Bildungsbereich. Er fasst die 3,5 Erfahrung von E-Learning der Autorin zusammen. Die Umfrage sollte feststellen, wie die Studenten im tertiären Bildungsbereich das E-learning und das elektronische Testen wahrnehmen.
In Czech
Článek se zabývá elektronickým testováním v rámci e-learningu v terciární sféře vzdělávání. Shrnuje 3,5 letou zkušenost autorky s touto formou testování a výuky. Dotazníkové šetření mělo zjistit, jak studenti terciární sféry vzdělávání vnímají e-learning a elektronické testování.
In English
The article deals with e-learning method in the sphere of tertiary education including the electronic testing. It summarizes the up to now gained 3,5 years long practice and gradual dissemination of teaching by e-learning of the author of this article. A questionnaire was created with the goal to find out, how the students in the tertiary education sphere perceive this form of teaching and its instruments.