ZELINKOVÁ, Kamila. Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich. Online. In Language and the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 192-197. ISBN 978-83-61401-84-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich
Název česky Zkušenosti z e-learning - učení v terciárním vzdělávání
Název anglicky Experience based on teaching by e-learning in the tertiary education sphere
Autoři ZELINKOVÁ, Kamila.
Vydání 1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, od s. 192-197, 6 s. 2013.
Nakladatel Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-83-61401-84-1
Klíčová slova česky e-learning, němčina jako cizí jazyk, elektronické testování, nástroje e-learningu
Klíčová slova anglicky e-learning; němčina jako cizí jazyk; elektronické testování; nástroje e-learningu
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 12. 6. 2013 10:10.
Anotace
Der Artikel befasst sich mit dem elektronischen Testen im tertiären Bildungsbereich. Er fasst die 3,5 Erfahrung von E-Learning der Autorin zusammen. Die Umfrage sollte feststellen, wie die Studenten im tertiären Bildungsbereich das E-learning und das elektronische Testen wahrnehmen.
Anotace česky
Článek se zabývá elektronickým testováním v rámci e-learningu v terciární sféře vzdělávání. Shrnuje 3,5 letou zkušenost autorky s touto formou testování a výuky. Dotazníkové šetření mělo zjistit, jak studenti terciární sféry vzdělávání vnímají e-learning a elektronické testování.
Anotace anglicky
The article deals with e-learning method in the sphere of tertiary education including the electronic testing. It summarizes the up to now gained 3,5 years long practice and gradual dissemination of teaching by e-learning of the author of this article. A questionnaire was created with the goal to find out, how the students in the tertiary education sphere perceive this form of teaching and its instruments.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 17:29