2013
Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich
ZELINKOVÁ, KamilaZákladní údaje
Originální název
Erfahrungen aus dem e-learning – unterricht im tertiären bildungsbereich
Název česky
Zkušenosti z e-learning - učení v terciárním vzdělávání
Název anglicky
Experience based on teaching by e-learning in the tertiary education sphere
Autoři
ZELINKOVÁ, Kamila
Vydání
1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, od s. 192-197, 6 s. 2013
Nakladatel
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-83-61401-84-1
Klíčová slova česky
e-learning, němčina jako cizí jazyk, elektronické testování, nástroje e-learningu
Klíčová slova anglicky
e-learning; němčina jako cizí jazyk; elektronické testování; nástroje e-learningu
Změněno: 12. 6. 2013 10:10, Mgr. Václav Karas
V originále
Der Artikel befasst sich mit dem elektronischen Testen im tertiären Bildungsbereich. Er fasst die 3,5 Erfahrung von E-Learning der Autorin zusammen. Die Umfrage sollte feststellen, wie die Studenten im tertiären Bildungsbereich das E-learning und das elektronische Testen wahrnehmen.
Česky
Článek se zabývá elektronickým testováním v rámci e-learningu v terciární sféře vzdělávání. Shrnuje 3,5 letou zkušenost autorky s touto formou testování a výuky. Dotazníkové šetření mělo zjistit, jak studenti terciární sféry vzdělávání vnímají e-learning a elektronické testování.
Anglicky
The article deals with e-learning method in the sphere of tertiary education including the electronic testing. It summarizes the up to now gained 3,5 years long practice and gradual dissemination of teaching by e-learning of the author of this article. A questionnaire was created with the goal to find out, how the students in the tertiary education sphere perceive this form of teaching and its instruments.